Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ζόραν Γέφτοβιτς (Προπονητής Ζακύνθου): Είμαι Απολλωνιστής!

Μια ημέρα έμεινε από την κρίσιμη 19η αγωνιστική ανάμεσα σε Πανηλειακό και Ζάκυνθο η οποία θα διεξαχθεί λόγω των εκλογών αύριο Τετάρτη και ώρα 17:00 στο Δημοτικό στάδιο Πύργου. 

Στον πάγκο της Ζακύνθου κάθετε ο Σέρβος Ζόραν Γέφτοβιτς ο οποίος είχε προκαλέσει την προηγούμενη εβδομάδα όπου η ομάδα του νησιού αντιμετώπιζε στην Ριζούπολη τον Απόλλων Σμύρνης όταν πριν τον αγώνα δήλωσε "Απολλωνιστης" και ότι εύχεται να πάρει το πρωτάθλημα η ομάδα των Αθηνών! Τώρα ο ίδιος προπονητής αντιμετωπίζει την ομάδα του νομού μας τον Πανηλειακό...



Αναλυτικά η συνέντευξή του: 
Ο Σέρβος τεχνικός της Ζακύνθου με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα apollon1891.gr  τόνισε ότι νιώθει τη Ριζούπολη σαν το «σπίτι» του, ωστόσο, υπογράμμισε ότι είναι επαγγελματίας και στο προσεχές ματς θα είναι αντίπαλος του Απόλλωνα Σμύρνης για 95 λεπτά:

«Δεν σου κρύβω πως είναι πολύ δύσκολη στιγμή συναισθηματικά, θα υπάρχει σίγουρα συγκίνηση. Είμαι όμως επαγγελματίας, θα είμαι αντίπαλος, αλλά μόνο για τα 90-95 λεπτά του αγώνα, γιατί εγώ είμαι Απόλλων και πάντα θα είμαι Απολλωνιστής! 
Τον Απόλλωνα δεν τον έβγαλα ποτέ από την καρδιά μου και αυτά δεν είναι λόγια, είναι η αλήθεια. Νιώθω τη Ριζούπολη σαν σπίτι μου. Σε αυτό το γήπεδο πέρασα τα καλύτερα χρόνια της ποδοσφαιρικής καριέρας μου και αυτό δεν το ξεχνώ… Έδινα τα πάντα για τον Απόλλωνα και για αυτό με εκτιμούσαν οι φίλαθλοι…», μας δήλωσε, για να προσθέσει: 
«Από εκεί και πέρα, σίγουρα θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, είναι η δουλειά μου και είναι λογικό να το θέλω για την ομάδα στην οποία βρίσκομαι τώρα».
Ο Ζόραν Γέφτοβιτς εξέφρασε την άποψή του για τον Απόλλωνα Σμύρνης: 
«Για μένα η μοναδική ομάδα που έπρεπε να ανέβει από πέρσι ήταν ο Απόλλων, αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε και δεν τα κατάφερε. Αυτή η ομάδα τα έχει όλα! Η άποψή μου είναι πως πέρσι έπρεπε να πάρει την άνοδο στη Β’ Εθνική και με τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα τώρα να παλεύει για την άνοδό της στη Σούπερ Λίγκα! Όχι να δίνει φέτος μάχη για την άνοδο στη Β’ Εθνική. Εύχομαι ό,τι καλύτερο. Τι να πω; Μακάρι να ανέβει και ο Απόλλων και η Ζάκυνθος. Αυτό θα είναι το ιδανικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: