Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Χρήστος Δημόπουλος: Δέν είμαι ικανοποιημένος απο την εικόνα του Πανηλειακού...

Την δυσαρέσκεια του για την εικόνα του Πανηλειακού στα φιλικά εξέφρασε σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα "Φως των σπορ" ο τεχνικός διευθυντής του Πανηλειακού Χρήστος Δημόπουλος.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αναδημοσιεύομαι τα κομμάτια της συνέντευξης που ο Χρήστος Δημόπουλος μίλησε για τον Πανηλειακό:


* "Εγώ είτε μιλάω για τον Παναθηναϊκό (υπήρξε ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού) είτε για τον Πανηλειακό, λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Μου αρέσει η αλήθεια και ας είμαι τεχνικός διευθυντής. Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι δεν είμαι ικανοποιημένος μέχρι τώρα από την εικόνα του Πανηλειακού στα φιλικά.."

* "Ήρθε ο Στέλιος Γιαννακόπουλος και δοκίμασε 40-50 παίχτες από τη Δ΄ Εθνική και τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα και έκρινε εκείνος 27 παίχτες που κράτησε.
Είναι επιλογές δικές του αυτοί οι παίχτες και εμείς ως διοίκηση πήραμε κάποιους έμπειρους που έχουν παίξει και στην Α΄ Εθνική για να πλαισιώσουν το ρόστερ διότι δεν μπορείς να πορευτείς μόνο με νέα παιδιά..".

Δεν υπάρχουν σχόλια: