Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Ο Στέλιος Γιαννακόπουλος προπονητής του Πανηλειακού!!!

Πριν από 16 χρόνια αναχωρούσε από τον Πύργο και τον Πανηλειακό για να πάει να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό. Είχε προηγηθεί...


...μια 3ετία επιτυχιών με την ομάδα μας που απο την Γ΄ Εθνική είχε ανέβει τρένο στην Α τότε και αποτελούσε μαζί με τους Τζόρτζεβιτς, Κυζερίδη, Αρμύλαγο, Ίλιτς και τους άλλους ποδοσφαιριστές μας το φόβητρο των "μεγάλων".  Ο λόγος για τον Στέλιο Γιαννακόπουλο ο οποίος μετά από 16 χρόνια έρχεται ξανά στην ομάδα μας αυτή την φορά όχι σαν ποδοσφαιριστής αλλά από ένα καινούργιο πόστο αυτό του προπονητή!
Η Είδηση της πρόσληψης του Γιαννακόπουλου έπεσε σαν κεραυνός στον Πύργο αφού κανένας δεν περίμενε μία τέτοια εξέλιξη στο θέμα του προπονητή της ομάδας.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Γιαννακόπουλος είναι σαφής. "Ο Πανηλειακός ανήκει στην Superleague" λέει και συμπληρώνει ότι αν και ήθελε να κλείσει την καριέρα του στο "καμάρι της Ηλείας" αυτό δεν του επετράπη λόγο του ότι η ομάδα αγωνιζόταν σε χαμηλή κατηγορία τον καιρό που γύρισε στην Ελλάδα.






Αναλυτικά οι δηλώσεις του Στέλιου Γιαννακόπουλου στο pamesports.gr

Γράφει ο Παναγιώτης Βουγιούς

«Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου. Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ τον εαυτό μου μακριά από αυτό». Δεν υπάρχει πιο αποστομωτική απάντηση στην  ερώτηση γιατί ένας παίκτης αποφασίζει να συνεχίσει να εισπνέει την μυρωδιά από το γρασίδι από τον προπονητικό θώκο. Ο Στέλιος Γιαννακόπουλος απάντησε ακριβώς το ίδιο στις πρώτες του δηλώσεις (ως προπονητής) στο pamesports.gr μετά την επικύρωση της συμφωνίας με τον Πανηλειακό.

Μου έδωσε την εικόνα του ανθρώπου που ήρθε για να μείνει καιρό στους πάγκους , υπερθεμάτισε για την ευλογημένη συγκυρία επιστροφής στην ομάδα που τον ανέδειξε, ανακατεύοντας με υπέρμετρο ρεαλισμό και αποφασιστικότητα το όραμά του λίγες ημέρες πριν διευθύνει την πρώτη προπόνηση της καριέρας του: «Η θέση της ομάδας ξεκάθαρα βρίσκεται στη Σούπερλιγκα. Αυτό είναι το όραμα μου. Να ξαναδώ τον Πανηλειακό στην πρώτη κατηγορία. Να ξαναδώ το γήπεδο γεμάτο όπως όταν ήμουν παίκτης».



«Παίζει σημαντικό ρόλο συναισθηματικά για την λήψη της απόφασής μου  ότι η ομάδα είναι ο Πανηλειακός. Αυτό που θέλω να πω μετά τη  συνάντηση με τον πρόεδρο και τον Χρήστο Δημόπουλο και γενικά με το όλο κλίμα αυτό που αποκόμισα είναι ότι θα γίνει μια σοβαρή και αξιόλογη προσπάθεια. Οι εγγυήσεις και τα λόγια που άκουσα έπαιξαν πρωταρχικό
ρόλο. Αλλά ναι και το συναίσθημα ήταν αποφασιστικός λόγος. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα δεν γινόταν να αγωνιστώ ως ποδοσφαιριστής στον Πανηλειακό. Μακάρι να έπαιζε η ομάδα Σούπερλιγκ και να βοηθούσα και εγώ σε αυτή την προσπάθεια πριν σταματήσω».

-Με τον ΠΣΑΠ τι θα γίνει;

«Τώρα κάνω μια νέα αρχή στο ποδόσφαιρο από τη θέση του προπονητή. Κλείνει και ο κύκλος μου στον ΠΣΑΠ. Τα δύο (και κάτι) τελευταία χρόνια  έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό, αφιέρωσα κόπο και χρόνο
για να γίνουν καλύτερες οι συνθήκες εργασίας των ποδοσφαιριστών και για την γενικότερη υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους. Βρίσκεται σε κομβικό σημείο ο σύνδεσμος και πρέπει να υπάρξει ανάλογη συνέχεια. Είναι καταλυτική απόφαση το που θα δοθεί η σκυτάλη. Χρειάζεται τεράστια προσοχή. Ο άνθρωπος που θα αναλάβει πρέπει να είναι ουσιώδης και να συνεχίσει την παράδοση της καλής δουλειάς όντας ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής. Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω ακόμα δημόσια και με ονόματα. Να είσαι σίγουρος όμως ότι θα καταθέσω τη γνώμη μου εκεί που πρέπει μετά από ώριμη σκέψη».

- Είναι απόφαση που δούλεψες καλά στο μυαλό σου φαντάζομαι. Γιατί θέλησες να ακολουθήσεις την προπονητική;

«Είμαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και από την ώρα που αποχώρησα οι επιλογές μου το αποδεικνύουν με το παραπάνω. Τον τελευταίο
ενάμιση χρόνο παρακολουθούσα σχολές προπονητικής. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου μακριά από το γρασίδι».

- Δεν είναι λίγο πράγμα να κάνεις μια νέα αρχή σε γνώριμο περιβάλλον... Νιώθεις τυχερός που η πρώτη ομάδα είναι ο Πανηλειακός;

«Αποτελεί σημαδιακή και υπέροχη συγκυρία να αρχίσω την προπονητική μου καριέρα μου στην ομάδα που με ανέδειξε. Ο Πανηλειακός είναι ομάδα με ιστορία, κόσμο και μεγάλη δυναμική. Κατηγορηματικά λέω ότι δεν της αξίζει η Football League 2. Ο  Πανηλειακος αποτελεί πρόκληση για μένα».

- Να ρωτήσω για στόχους και όραμα ή είναι νωρίς;  

«Ξεκινάω με φοβερό ενθουσιασμό και όρεξη για δουλεια.  Όπως όταν ήμουν ποδοσφαιριστής. Θέλω να βελτιώνομαι εγώ ως προπονητής και ως άνθρωπος και ακολούθως να δίνω περισσότερα εφόδια στους παίκτες μου. Η πρόοδος με ενδιαφέρει στη ζωή μου. Το ίδιο ισχύει και γι' αυτό το ξεκίνημα.

Πηγαίνουμε βήμα-βήμα. Πρωταρχικός στόχος είναι να πρωταγωνιστήσει η ομάδα και να ανέβει κατηγορία. Τα εφόδια που έχουμε δεν είναι λίγα. Με δικό μας γήπεδο και τρία βοηθητικά, με άρτια οργάνωση, με κόσμο. Θέλω να πιστεύω ότι θα μας στηρίξουν με διαρκείας και παρουσία εντός και εκτός έδρας. Η θέση της ομάδας ξεκάθαρα βρίσκεται στη Σούπερλιγκα. Αυτό είναι το όραμα μου. Να ξαναδώ τον Πανηλειακό στην πρώτη κατηγορία. Να ξαναδώ το γήπεδο γεμάτο όπως όταν ήμουν παίκτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: