Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Μιχάλης Φράγκος: "Είμαι υπερήφανος που θα φορέσω αυτή τη φανέλα"

Ένα απο τα νέα αποκτήματα του Πανηλειακού που αποτελεί και προσωπική επιλογή του προπονητή μας Στέλιου Γιαννακόπουλου είναι και ο Μιχάλης Φράγκος. Ο ποδοσφαιριστής που αναμένεται να βοηθήσει πάρα πολύ στο φετινό πρωτάθλημα τον Πανηλειακό μίλησε σε site της Ρόδου απο όπου κατάγεται για την μεταγραφή του στον Πανηλειακό.





Αναλυτικά η συνέντευξη που έδωσε στο News12.gr:

Πολύ χαρούμενος που θα φορέσει τη φανέλα του Πανηλειακού στο πρωτάθλημα της Football League 2 νιώθει ο Μιχάλης Φράγκος. Ο Ρόδιος παίκτης που αποτελεί μια από τις επιλογές του Στέλιου Γιαννακόπουλου, μιλώντας στο news12.gr είπε τα ακόλουθα:
«Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί ήρθα σε έναν πολύ ιστορικό σύλλογο. Διαθέτει πολύ κόσμο που είναι κοντά στην ομάδα και έναν προπονητή που έχει γράψει ιστορία στο ποδόσφαιρο και στον Πανηλειακό, όπως είναι ο Στέλιος Γιαννακόπουλος. Είμαι υπερήφανος που θα φορέσω αυτή τη φανέλα»
 
Ο Μιχάλης Φράγκος, πρόσθεσε και τα ακόλουθα:
«Επέλεξα τον Πανηλειακό γιατί ανεξάρτητα από την κατηγορία που αγωνίζεται είναι μεγάλη ομάδα. Πιστεύω ότι μπορώ να αναδειχτώ και να πάω ψηλότερα. Οι στόχοι μου είναι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Θέλω επίσης να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν στην ομάδα και ακόμα περισσότερο τον προπονητή γιατί είμαι καθαρά δική του επιλογή»

Δεν υπάρχουν σχόλια: